Доставка та оплата

ДОСТАВКА ПО ОДЕСІ

Адресна доставка по Одесі коштує 500 грн., здійснюється транспортом нашої компанії у заздалегідь узгоджений із покупцем день. 

Підйом меблів на поверх, за умови, що все вміститься в ліфт:

  • Матрац – 50 грн;
  • Ліжко – 100 грн;
  • Диван – 200 грн.

Підйом меблів вручну: 

  • Матрац – 30 грн./поверх;
  • Ліжко – 50 грн./поверх;
  • Диван – 100 грн./поверх.
  • Збірка двоярусного ліжка – 400 грн.
  • Збірка ліжка з підйомним механізмом – 350 грн.
  • Збірка ліжка без підйомного механізму – 200 грн.
  • Збірка дивану – 200 грн.

ВАЖЛИВО:

Покупець зобов’язується забезпечити вільний під’їзд до входу в будівлю. Якщо такої можливості немає, то 20 м вважається підйомом на один поверх.

При замовленні меблів обов’язково враховуйте розмір міжповерхових та своїх дверних отворів, особливості драбин, тощо. Також враховуйте габарити обраної моделі меблів.

Коли ваше замовлення буде готово ми зв’яжемося з Вами та повідомимо приблизний день та інтервал доставки. На жаль, всі нюанси які можуть виникнути під час доставки передбачити не можливо, якщо машина буде спізнюватися більше ніж на годину, з Вами зв’яжуться менеджери та зорієнтують, коли наші хлопці будуть у вас.

ДОСТАВКА ПО ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Доставка по області розраховується 500грн плюс 30грн/кілометр, кілометраж рахуємо від межі міста.

Підйом меблів на поверх, за умови, що все вміститься в ліфт:

  • Матрац – 50 грн;
  • Ліжко – 100 грн;
  • Диван – 200 грн.

Підйом меблів вручну: 

  • Матрац – 30 грн./поверх;
  • Ліжко – 50 грн./поверх;
  • Диван – 100 грн./поверх.

ВАЖЛИВО : При замовленні меблів обов’язково враховуйте розмір міжповерхових та своїх дверних отворів, особливості драбин, тощо. Також враховуйте габарити обраної моделі меблів.

САМОВИВІЗ

Вивезти товар самостійно Ви можете із головного складу velamodessa.com.ua, попередньо погодивши Ваш приїзд із менеджером по телефону 095-404-00-44.

ДОСТАВКА КУР’ЄРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ

Також Ви маєте можливість отримати товар за допомогою кур’єрської доставки(Нова пошта та Делівері) по Україні, до відділення або адресну доставку до під’їзду/воріт одержувача.

Після відправлення замовлення, ми відправимо Вам повідомленням із зазначенням номера ТТН

ВАЖЛИВО : При отриманні обов’язково перевіряйте наявність всього замовлення, кількість місць повинно співпадати з декларацією, зовнішній вигляд посилки має бути задовільним. Перед відправкою ми обов’язково перевіряємо кожне замовлення, додатково посилка перевіряється співробітниками компанії перевізника, також всі посилки страхуються, і компанія перевізник несе повну відповідальність за доставку посилки до одержувача.

У разі пошкодження товару або неправильної комплектації замовлення необхідно скласти акт (претензію) у присутності співробітника компанії перевізника.

СПОСІБ ОПЛАТИ

  1. Картою – Visa/MasterCard онлайн через особистий кабінет сайту
  2. При отриманні – у відділенні компанії перевізника(в такому випадку є обов’язковою передоплата 50%)
  3. Кредит/розстрочку – ми співпрацюємо з надійними банками (на зараз ви маєте змогу отримати послуги кредиту чи розстрочки в тому випадку якщо можливості вашої картки це дозволяють).
  4. Готівкою – кур’єру при отриманні.
  5. Безготівковий розрахунок – у будь-якому Банку України

ПОКУПКА НА ВИПЛАТ/КРЕДИТ

В ДАННІЙ ЧАС ПОСЛУГА НЕДОСТУПНА

Раді Вам повідомити, що ми співпрацюємо із провідними українськими банками. 

На зараз ви маєте змогу отримати послуги кредиту чи розстрочки в тому випадку якщо можливості вашої картки це дозволяють.

ВАЖЛИВО : розстрочка оформляється тільки на меблі. Послуги (доставка, занесення, складання тощо) – не кредитуються.

Зверніть увагу

Замовляючи доставку меблів кур’єрською службою – під час отримання обов’язково перевірте зовнішній вигляд товару (цілісність упаковки, фасадів на: сколи, тріщини, подряпини…) Всі посилки страхуються, і компанія перевізник несе повну відповідальність за доставку посилки до одержувача.

У разі пошкодження товару або неправильної комплектації замовлення необхідно скласти акт (претензію) у присутності співробітника компанії перевізника. Обов’язково повідомте нам про це на наш номер 095-404-00-44. Якщо дефекти або недостатня комплектація були помічені пізніше, перевізник має право відмовити у компенсації.

Замовляючи доставку товару нашим транспортом або «самовивіз» – при отриманні обов’язково перевіряйте наявність всього замовлення, а також його зовнішній вигляд. У разі пошкодження товару, або неповної комплектації – необхідно обов’язково повідомити кур’єру та зв’язатися з нами за номером 095-404-00-44.

Звертаємо Вашу увагу, що при доставці післяплатою перевізник стягує комісію.

ВАЖЛИВО : При замовленні меблів обов’язково враховуйте розмір міжповерхових та своїх дверних отворів, особливості драбин, тощо. Також враховуйте габарити обраної моделі меблів.

Будь ласка на протязі гарантійного періоду зберігайте усю упаковку та документи, надані нашою компанією.

Відскануйте QR-код для швидкої оплати:

Top
X